Početna
Biografije
Sohbeti
    Sohbeti Mevlana Šejh Nazima
    Ostali sohbeti
    Sohbeti Šejh Ismail ef.
Silsila
Hakkani dzemat BiH
Snimci
Dalail Hayrat
Obavijesti
    Obavijesti
    Instrukcije
Kontakt
Hakkani derviši - Hakkani derviši
  • Početna
  • Biografije
  • Sohbeti
    • Sohbeti Mevlana Šejh Nazima
    • Ostali sohbeti
    • Sohbeti Šejh Ismail ef.
  • Silsila
  • Hakkani dzemat BiH
  • Snimci
  • Dalail Hayrat
  • Obavijesti
    • Obavijesti
    • Instrukcije
  • Kontakt
  • Kod svakog jela tri su stvari važne:

    Šejh Ismail effendi. Bismillahi-r-Rahmani-r-Rahim.   Kod svakog jela tri su stvari važne   Zikr   Tefekur   Šukur   Kada se počinje jesti počinje se sa zikrom sa Bismilom. U toku jela je potreban Tefekur – Razmišljanje . Da razmišljamo koliko nam je Allah dž. š. dao nimeta i da ta hrana pred nas nije došla laganomo . Da bi jedan tanjir hrane došao pred nas iza toga stoji veliki trud i što je najvažnije trebamo znati da je to nama Allahova hedija .   Nafaka je od Allaha dž.š. Drugo je ono što mi radimo i zarađujemo a drugo je što nam je Allah dž.š. odredio Nafaka – Rizk i to se ne može kupiti parama zato trebamo znati da je to Allahov nimet i da razmišljamo dok jedemo . Da imamo poštovanje prema svakom zalogaju jer u jelu je bereket. Mi ne znamu u kojem djelu hrane koja je u našem tanjiru je bereket zato treba pojesti sve što je u tanjiru. Kako je pred nas došao čist tanjir tako isto treba da bude čist kada završimo sijelo i da se obavezno jede desnom rukom to je sunnet.    

    Kod svakog jela tri su stvari važne:
  • TRUDITE SE DA BUDETE SA DOBRIMA :

      Šejh Ismail effendi. Bismillahi-r-Rahmani-r-Rahim. Oni koji čine zulum će sigurno biti kažnjeni. Zato se trudite da budete sa dobrima. Ne moramo biti dobri,ali moramo biti sa dobrima. Onda će naše ime biti zapisano sa njihovim i pazite. Za one  za koje kažemo da su dobri,oni su sigurno  odjenuti tom odjećom,oni imaju nur.   Iako ti to ne vidiš,ima onih koji to vide. Kao ti što pogledaš noću u nebo,možeš vidjeti zvijezde,tako sa druge planete  mogu vidjeti ljudi koji sijaju nurom,to su ljudi koje je Allah dž.š izabrao. Oni nemaju straha i oni neće biti tlačeni,biće na sigurnom. Oni koji će biti u teškoj situaciji su oni koji će biti u tami. Njih čekaju teški dani, neka se boje. Neka se pokaju, a ako ne onda treba da se boje,jer dolazi snaga kojoj se oni neće moći suprotstaviti.  Za one koji su dobri nema brige,a loši neka se boje. Dok još ima vremena,oni koji žele da se vrate,neka se vrate Allahu dž.š.,jer još uvijek nije kasno. Kad se jednom zatvori defter,onda više nema povratka. Zato svi pazite na sebe. Fatiha.  

    TRUDITE SE DA BUDETE SA DOBRIMA :
  • Ko god slijedi Allahov put treba da zna da je to i put Allahovih evlija.

                  Šejh Ismail ef.   Bismillahi-r-Rahmani-r-Rahim.   Ko god slijedi Allahov put treba da zna da je to i put Allahovih evlija. Allah dž.š. putem svojih evlija šalje svojim slugama,oni se hrane na Allahovom izvoru,piju sa Njegovog duhovnog izvora. Ko god ode na vrata jednog evlije,on je došao i na vrata Allaha dž.š. Šta god da traži on će tu naći,ali pametan čovjek će tražiti i željeti Allahovo zadovoljstvo. Fatiha.

    Ko god slijedi Allahov put treba da zna da je to i put Allahovih evlija.
  • NUDIMO VAM :

    NUDIMO VAM :
  • Dnevni vird za mjesec Safer:

    Dnevni vird za mjesec Safer:
  • REDŽEB :

    REDŽEB :
Sohbeti Mevlana Šejh Nazima

Poziv na uzvišeni prijem

  

Kakva je priroda stupnja „Rabbani“? Za one na ovome stupnju, okean se čini kao lokva, pa čak i čitav svijet se čini kao mrvica u njihovim rukama. Abdul Wehhab eš-Šarani, veliki egipatski sufija, rekao je, da neke evlije vide ovaj svijet kao jedan atom. Evlijullahu će prvo biti pokazana suština svemira, i svih stvorenja u njemu, tek onda će dobiti znanje o Gospodaru Svemoćnome. Prema tome, u noći Miradža, Pejgamberu s.a.v.s., je bio pokazan cjelokupan univerzum, i tek nakon toga je bio pozvan da ga napusti, i da uđe u Carstvo Apsolutne Istine. Ostavio je sve, uključujući i sebe, i kročio u Božansko prisustvo, ali tek nakon mu je pokazano sve stvoreno, zagazio je u Okeane Jedinstva.

   

Unišao je u Okeane Jedinstva, ali mu je bilo naređeno da se vrati nazad na dunjaluk, kako bi pozivao narode, da pođu za njim u pravcu Božanskog prisustva. Oni koji su obratili pažnju na njegov poziv da se uzdignu iznad sedam nebesa, se dijele na dvije različite grupe. Prva grupa se sastoji od onih, koji eventualno mogu dostići stupanj Džibrila a.s. Kada je Džibril a.s. vodio Poslanika s.a.v.s. na Miradž, stao je kod određene tačke, zbog straha od potpunog poništenja u Uzvišenom. Taj stupanj predstavlja najviše, moguće dostignuće razuma.

  

 Druga grupa se sastoji od onih, koji su spremni žrtvovati sve, čak i sami sebe, kako bi dosegli do neograničenih OkeanaJedinstva. Njihov stupanj je potpuno Jedinstvo – Ehadijja, dok je stupanj onih, koji nisu uspjeli odbaciti okove razuma, forme i relativiteta, stupanj Džibrila a.s., stupanj svjesnosti Jedinstva – Wahidijja. Stupanj Wahidijje se nalazi unutar Okeana Jedinstva, ali to je „Pod-stanica.” Kako god, to je krajnja granica za sve ljude, osim za nekolicinu „Tragača”.

  

 Put ka stupnju Ehadijje, stupnju potpunog Jedinstva, je put potpunog samoodricanja, i napuštanja svih nada, da se postane neko i nešto. Neka od naše braće su me zamolila da im otvorim vrata Božanske privlačnosti – Džezbe. Džezba predstavlja vrstu struje, i nije moj posao da dijelim unaokolo tu struju, već da vam je Uzmem, kako bi ste bili predati potpuno prazni, i kao takvi postali kandidati za stupanj potpunog Jedinstva.

   

Ako bi se desilo, da nespremna osoba primi duhovnu snagu, to bi na njega, i na one oko njega imalo veoma destruktivan efekat. Mali dječak se može diviti velikim konjima koje jašu policajci, ali ako bi ga mi popeli na jednog takvog konja, mislite li, da bi on bio sposoban, kontrolisati ga?

 

Isto tako, nekada, otac pusti svog sina da mu sjedne u krilo, dok on vozi automobil mirnom ulicom, i čak mu pusti da upravlja volanom, ali zar uistinu mislite, da ga otac pušta da ono vozi?

 

   Samo onima koji su ukrotili svoj ego, može biti data neka moć. Raketa se ne lansira, sve dok se prethodno, svi sistemi ne provjere više puta, a let svake duše do svoje nebeske destinacije je mnogo važniji od leta rakete, stoga, nemojte misliti da Šejhovi tako lako odjevaju moćima svoje muride.

   

Jednom je Ubejdullah el-Ahrari, (imam Rabbani) pozvao jenog od svoji murida i rekao mu:    “O Abdullah, popni se na onu planinu, i tamo me čekaj, dok se ne vratim po tebe.” Murid se popeo, i odpočeo sa čekanjem. Jutro je izmaklo, a zatim i podne. Sunce je zašlo, a znaka od šejha još nije bilo. Sljedećeg dana, derviš je čekao strpljivo, ali šejha, još uvijek nije bilo. Međutim, šejhovo naređenje je bilo jasno, i derviš je i dalje čekao, sedmicu, mjesec, godinu, pet godina, sedam godina. Preživljavao je na toj planini kao što divlja zvijer preživljava. U ljeto bi se hranio raznim bobicama, a zimi bi jeo koru drveća. Kada bi klanjao, ptice bi slijetale na njegova ramena, a noću dok bi učio zikr, životinje bi se skupile oko njega formirajući halku.

   I tako je on čekao sedam godina, bez ikakvih vijesti o svome šejhu. Međutim, šejh je još na početku dobio naređenje od Poslanika, s.a.v.s., da pošalje tog murida na planinu, i on je čekao naredbu da se vrati po njega. Kada je naredba stigla, šejh je odjurio ka muridu u treptaju oka, i zatim mu kazao: “O moj sine, zašto si čekao ovako dugo? Ja sam ti rekao da ću se vratiti, i kada se nisam vratio, zašto nisi pošao zamnom, da vidiš šta mi se desilo? Mogao sam umrijeti ili nastradati; mogao sam se izgubiti na planini, pa zašto me nisi potražio?”

    Murid je odgovorio: “O moj učitelju, naređeno mi je bilo da te čekam, a ne da te tražim. Naredio si mi da te čekam ovdje, sve dok se ne vratiš, i kao što kaže izreka, šta god da plemenita osoba obeća, ona će ti i ispuniti, pa šta onda reči za tebe, o ti, koji si najplemenitiji u svom čovječanstvu! Da li je moguće da ti nešto obećaš , a da to obećanje ne održiš? Ja bih te čekao ovdje, pa makar i do Sudnjeg dana. Pas će čekati ako mu narediš, pa zar da ja budem manje odan i poslušan?

    Pored svega, uopšte mi nije bilo teško čekati te ovdje. Makar si se vratio prije moje smrti, iako si me mogao ostaviti ovdje dok ne umrem. Ja sam se oslonio na tvoju riječ, a ne na odluke mog razuma, jer sam znao da se ti brineš za mene”.

    Murid je shvatio da ga ustvari šejh nije grdio zbog toga što je ostao na planini, već ga je testirao, ponavljujući mu iste argumente i primjedbe, koje mu je iznio njegov ego, kada se šejh nije pojavio na vrijeme. Murid je dostigao isti nivo oslanjanja na šejha, a preko šejha na Poslanika, s.a.v.s., i na kraju na svog Gospodara, koji je dostigao i Ibrahim, a.s. Kada je Ibrahim, a.s. bio bačen u vatru od strane Nemruda, melek Džibril a.s. mu je došao i upitao ga: “Da li ti je porebna pomoć ?” „Meni je potrebna samo pomoć moga Gospodara, a ne tvoja”, odgovorio je Ibrahim a.s.. Džibril a.s. mu je zatim rekao: “Pa onda ti traži pomoć od svog Gospodara.” Ibrahim a.s. mu je na to kazao: “Nema potrebe da tražim pomoć, jer me On vidi, pazi na mene, i veoma dobro zna gdje sam, i šta mi je potrebno”.

 

   Ovaj murid je bio na potpuno istom nivou povjerenja prema šejhu. Znao je da njegov šejh nije slijepa osoba, i da shodno tome, šejh mora biti svjestan njegovog stanja. Zato je na šejhova pitanja odgovorio na ovaj način: “O moj šejhu, ja ne sumnjam da me ti držiš na dometu svojih duhovnih vizija, pa zašto da onda ja koristim svoj razum, kada sam ti već povjerio srce svoje volje uzdajući se da ćeš me ti voditi ka zadovoljstvu mog Gospodara. Ja sam u tvojim rukama, kao mrtvo tijelo u rukama onoga, koji ga kupa prije dženaze”.

 

   Nakon toga se pojavilo jato divljih golubova, koji su bili samo pratnja za veliku zelenu pticu, koja se pojavljuje muridima, koji uspješno okončaju svoj halvet. Ovo je znak, da je murid spreman za odlazak u prisustvo Pejgambera s.a.v.s., i šejhova koji su u Njegovom društvu. Poslanik s.a.v.s. je naredio šejh Ubejdullahu: “Sada sam se osvjedočio, da je tvoj murid u potpunoj kontroli svoga ega. Možeš mu sada predati njegove tajne”.  

  Šest je tajni koje se dobivaju na ovome stupnju : 

1)  Hakkikatul

2)    Hakkikatul

3)    Hakkikatut

4)    Hakkikatut

5)    Hakkikatul

6)    Hakkikatut

  Sve dok se Poslanik, s.a.v.s., ne pojavi pred šejhom, i ne preuzme odgovornost za murida,  tajne se ne otkrivaju. Ali kada se navedeno desi, brana se otvara širom.

 

    Na našem putu, mi ni u jednom momentu ne smijemo tvrditi da nešto znamo, ili da smo nešto, jer samoponištenje u Okeanima Jedinstva, zahtjeva napuštanje svih pretenzija. Većina ljudi, protivno ovome, troši svoju životnu energiju, na beskorisne pokušaje da ščepaju nešto svojim rukama.

   Međutim, kada otvore ruke da pogledaju šta su uhvatili, oni shvate da su im ruke prazne, ili ako su ipak nešto uhvatili, čim otvore ruke, ono odleti. Čak i oni koji tragaju za istinom, nekada pokušajvaju ostvariti „Hvatanje”, i to na taj način, što će pokušati dosegnuti duhovne visine, radi svoga ega. Ovo je slučaj, kada „Tragač” nije u potpunosti odbacio samoveličanje, i shodno tom stupnju, moguće je zaslužiti dobro na ovom i onom svijetu, ali ne i najviši stupanj Ehadijje. Samo onome, koji se odrekne požude za ovim životom, u sljedećem će biti pružena zadovoljstva, koja niko ne može ni zamisliti.

   Murid postane dorastao za ove tajne, onda kada se oslobodi tiranije svoga ega. A kada mu se tajne podare, on postaje slobodno biće, zauvijek oslobođen od okova vremena i prostora. Vrijeme i prostor su samo iluzija, kojom smo trenutačno vezani. Međutim, kada se oslobodimo, oni su pod našom komandom.

 

   Moć privlačenja (Hakkikatul – Džezba) je moć kojom je bio odjenut savjetnik Kralja Sulejmana a.s., kada je prebacio tron kraljice od Sabe, iz Jemena u Jerusalem, i to u treptaju oka (Kur'an, sura 27, 40). Dakle, ovo je moć koja omogućuje nekome, privlačenje bilo čega ka sebi. Predmeti su najlakši za privući, dok su ljudi najteži.

 

  Moć izručivanja (Hakkikatul – Fejz) je moć, kojom se doživljaj Božanskog prisustva prenosi na murida. To je sveobuhvatno svjetlo koje se preliva preko ruba posude. Pejgamber s.a.v.s. je kao posuda, u koju se uljevaju Božanski atributi, a kako su oni beskrajni, onda se preljevaju iz njegovog srca u srca evlija, a iz njihovih u srca murida.

 

   Moć povezanosti (Hakkikatut – Tevessul) je moć, kojom se, u svakom vremenu, povezuje na  lanac transmisije Božanske moći. Za Evlije je to skriveno znanje o Pejgamberovoj s.a.v.s. stvarnosti, kao i o onima koji su u silsili nasljednika. Za one, koji još uvijek teže ka ovome stupnju, povezanost se ostvaruje putem izgovaranja imena šejhova, koji su u silsili. U ovome vremenu, vremenu u kojem se očekuje dolazak Imama Mehdija a.s., mnogo više ljudi će imati pristup ovoj moći, nego što je to ranije bio slučaj.

 

   Moć usmjeravanja (Hakkikatut – Tevedždžuh) omogućava šejhu da usmjeri svoje srce ka srcima svojih murida, u bilo koje doba, kao i da okrene njihova srca ka njihovim odredištima. Ako on nije u stanju ovo uraditi, pa onda je besmisleno reći da je on šejh. Prvi korak je dakle, usmjeravanje srca murida ka svom srcu, i nakon toga će biti moguće usmjeravati ih dalje.

 

    Moć vođenja (Hakkikatul – Iršad) je moć, kojom se vodi jedna osoba putem do njenog odredišta, a nakon što je prethodno usmjerenana u pravcu tog odredišta, kroz moć usmjeravanja. Na primjer, stigli ste na aerodrom, ali to neće biti dovoljno, neko vas mora povesti dalje, i dati vam direktive kako da stignete do svog odredišta u tom gradu. Zbog toga, biti usmjeren u nekom pravcu je samo prvi korak, ulaz u lavirint; da biste prošli kroz njega, potrebna vam je pomoć.

 

   Moć sažimanja prostora (Hakkikatut – Tajj) je moć da se putuje snagom volje, bilo gdje u svemir, bez da se zapravo i krećete, nego će to zapravo ostvariti u vidu smotavanja papira. Ovako nešto je neostvarivo, osim za one, koji su u potpunosti potčinili svoje fizičko tijelo. Trenutno su naše duše zatvorene u našim tijelima. Tajna ove moći je u tome, da dovodeći tijelo pod kontrolu, ono postaje zatočeno u duhovnom tijelu, a pokret duhovnog tijela nije nezgrapan kao kod fizičkog tijela.

 

 Šta je brzina magarca u poređenju sa brzinom svijetla? Brzina svijetla je kao magarac u poređenju sa brzinom duhovnog tijela.

 

  Fatiha.

Page 54 of 54« First...102030«51525354

Mevlana šejh Muhammed Nazim Adil el-Hakkani er-Rabbani el-Kibrisi

IZDVOJENO

NUDIMO VAM :

NUDIMO VAM :

Od sada sohbete Šejha Ismail ef. za 2017,2018 i 2019. ...
Dnevni vird za mjesec Safer:

Dnevni vird za mjesec Safer:

  šejh Ismail ef.   Bismillahir-Rahmanir-Rahim.   Dnevno učiti:  ...

Najnoviji članci

  • TEŠKOĆE NA PUTU:
  • DOĐI NA VRATA STVORITELJA :
  • CRVENA JABUKA:
  • BIĆE TVOJ I DUNJALUK I AHIRET:
  • CIJENA VREMENA
  • SABUR JE NAŠ USUL :
  • DUHOVNI LANAC :
  • GLAS  VAŠE  DUŠE :
  • KOLIKO DUGO ĆEŠ BITI OVDJE :
  • DRAGO KAMENJE:

Kategorije

  • Biografije (3)
  • Dalail Hayrat (1)
  • English Version (4)
  • Hakkani dzemat BiH (31)
  • Izdvojeno (6)
  • Obavijesti (5)
  • Ostali sohbeti (164)
  • Ostalo (2)
  • Silsila (3)
  • SlideIzdvojeno (1)
  • Slideshow (20)
  • Snimci (15)
  • Sohbeti (1)
  • Sohbeti Mevlana Šejh Nazima (136)
  • Sohbeti Šejh Ismail ef. (141)
  • Uncategorized (6)

Arhive

  • Juni 2025 (3)
  • Maj 2025 (4)
  • April 2025 (4)
  • Mart 2025 (2)
  • Februar 2025 (1)
  • Januar 2025 (1)
  • Decembar 2024 (3)
  • Novembar 2024 (1)
  • Oktobar 2024 (1)
  • Septembar 2024 (2)
  • August 2024 (1)
  • Maj 2024 (1)
  • April 2024 (1)
  • Februar 2024 (2)
  • Decembar 2023 (3)
  • Novembar 2023 (3)
  • Oktobar 2023 (1)
  • August 2023 (1)
  • Juli 2023 (1)
  • Juni 2023 (1)
  • April 2023 (1)
  • Mart 2023 (4)
  • Februar 2023 (1)
  • Januar 2023 (3)
  • Decembar 2022 (3)
  • Novembar 2022 (3)
  • Oktobar 2022 (1)
  • Septembar 2022 (4)
  • August 2022 (3)
  • Maj 2022 (1)
  • April 2022 (4)
  • Mart 2022 (4)
  • Februar 2022 (3)
  • Januar 2022 (3)
  • Decembar 2021 (5)
  • Novembar 2021 (8)
  • Oktobar 2021 (1)
  • Septembar 2021 (1)
  • August 2021 (1)
  • Juli 2021 (1)
  • April 2021 (1)
  • Mart 2021 (2)
  • Februar 2021 (2)
  • Januar 2021 (3)
  • Decembar 2020 (1)
  • Novembar 2020 (4)
  • Oktobar 2020 (2)
  • Septembar 2020 (1)
  • August 2020 (2)
  • Juli 2020 (2)
  • Juni 2020 (1)
  • Maj 2020 (2)
  • Mart 2020 (3)
  • Februar 2020 (5)
  • Januar 2020 (6)
  • Decembar 2019 (6)
  • Novembar 2019 (4)
  • Oktobar 2019 (3)
  • Septembar 2019 (3)
  • August 2019 (5)
  • Juli 2019 (3)
  • Juni 2019 (2)
  • Maj 2019 (3)
  • April 2019 (4)
  • Mart 2019 (6)
  • Februar 2019 (4)
  • Januar 2019 (6)
  • Decembar 2018 (2)
  • Novembar 2018 (3)
  • Mart 2018 (2)
  • Februar 2018 (4)
  • Januar 2018 (2)
  • Decembar 2017 (4)
  • Novembar 2017 (2)
  • Septembar 2017 (1)
  • August 2017 (2)
  • April 2017 (3)
  • Mart 2017 (4)
  • Februar 2017 (4)
  • Januar 2017 (2)
  • Decembar 2016 (2)
  • Novembar 2016 (2)
  • Oktobar 2016 (6)
  • Septembar 2016 (3)
  • August 2016 (7)
  • Juli 2016 (11)
  • Juni 2016 (5)
  • Maj 2016 (4)
  • Mart 2016 (6)
  • Februar 2016 (7)
  • Januar 2016 (3)
  • Decembar 2015 (8)
  • Novembar 2015 (4)
  • Oktobar 2015 (7)
  • Septembar 2015 (4)
  • August 2015 (3)
  • Juli 2015 (1)
  • Juni 2015 (4)
  • Maj 2015 (7)
  • April 2015 (9)
  • Mart 2015 (8)
  • Februar 2015 (10)
  • Januar 2015 (8)
  • Decembar 2014 (6)
  • Novembar 2014 (6)
  • Oktobar 2014 (9)
  • Septembar 2014 (7)
  • August 2014 (8)
  • Juli 2014 (10)
  • Juni 2014 (13)
  • Maj 2014 (8)
  • April 2014 (9)
  • Mart 2014 (9)
  • Februar 2014 (10)
  • Januar 2014 (13)
  • Decembar 2013 (14)
  • Maj 2013 (2)
  • Mart 2013 (1)
  • Februar 2013 (8)
  • Januar 2013 (56)

© 2018 omanosoft 
Base theme by Premiumcoding