Znanje ‘ilmu leduni koje je Hidr a.s. posjedovao nije bilo u skladu sa vanjskim šerijatom koji je objavljen Musau a.s. Ono se podudaralo u svojoj unutrašnjoj istinitosti ali ne u svom vanjskom pogledu. Postoji istina u šerijatu i svakako da se ‘ilmu leduni ne može odvojiti od istine šerijata. Stoga kad je Hidr a.s. uništio brod a Musa a.s. ga grdio zbog toga, to je bio vanjski Musaov šerijat koji je prigovarao. A za Istinu kao unutrašnji aspekt šerijata, kad je Hidr a.s. objasnio zašto je to uradio, istina šerijata odobrila je taj potez i potvrdila – da, upravu si.

 Međutim, našim vanjskim poimanjem mi ovo ne možemo prihvatiti. Ali prema našoj unutrašnjoj istini to se slaže i spoljašnji aspekt šerijata potvrdio je da su postupci Hidra a.s. u redu. Iz tog razloga Hidr ga je tri puta istestirao i vidio da Musa a.s. nije u mogućnosti da prevaziđe vanjsko znanje koje mu je dato. Hidr a.s. ponudio mu je tri mosta kako bi on mogao preći u prostor Istine – Ako ne možeš ići jednim pređi na drugi, ako tuda ne ide onda idi na treći. Možeš ići na sva tri ako želiš – Musau a.s. ovo je bilo dovoljno i zato mu je Hidr a.s. na kraju rekao kako nema potrebe da i dalje ostane s njim. Ne bi prihvatio više prelazaka od ovoga, zato je prešao preko ta tri mosta. Ova vesila bila je ono zbog čega je Poslanik Musa tragao za Hidrom a.s.

 El-Fatiha.